وبلاگ توپ
اینجا همه چی درهمه
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پارس و آدرس manoto9.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به احتمال زیاد کسانی که قصد دارند راجع به شیطان پرستی و موسیقی متال و راک تحقیق کنند به شخصیتی به نام مرلین منسون برمیخورند.شخصی که در مورد شخصیتش با اطمینان می توان گفت: او انسان صفت نیست.....


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 21 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 23:41 ] [ مسیح نظری ]



آنتوان لاوی بنیانگذار شیطان پرستی


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 21 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 23:36 ] [ مسیح نظری ]

پژوهشگران بر اين عقيده‌اند كه آغاز شيطان‌پرستي به قرن يكم ميلادي باز مي‌گردد. در اين زمان «گنوسي‌ها»،1 شيطان را در قدرت و عظمت، همتاي خداوند مي‌دانستند.
انديشة شيطان‌پرستي و تقديس شيطان، در شماري از اديان كهن آمده است و. . .


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 21 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 23:35 ] [ مسیح نظری ]

بلانچ بورتون در کتاب The church of Satan (کلیسای شیطان) با اشاره به موضوعات مختلف، شیطان پرستی را از زوایای متعدد بررسی کرده و برای آن آینده نگری خاصی را ترسیم می کند. در بخشی از این کتاب با عنوان اصلی کتاب یعنی The church of Satan (کلیسای شیطان)، می نویسد:. . . .


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 21 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 23:34 ] [ مسیح نظری ]

« مهاتما گاندی » چهره ی اول انقلاب هند، در یک خانواده ی ثروتمند هندی به دنیا آمد. پس از ازدواج زودهنگام با دختری هم سن، تحصیلات متوسطه را به پایان برد و عازم لندن شد و در آن سامان به تحصیل در رشته های حقوق، علوم سیاسی و علوم اجتماعی پرداخت. سپس . . . .


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 21 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 2:25 ] [ مسیح نظری ]

کشورهای متعددی در خاورمیانه، تحت سیطره ی فراماسونری جهانی قرار دارند و تنها ایران است که پس از انقلاب اسلامی و الهی خود، از یوغ بندگی دجال (فراماسونری جهانی) خارج شده است. از مصر گرفته، تا ترکیه، عربستان، اردن، و ... همگی تحت نفوذ فراماسونری جهانی می باشند و خوانندگان محترم تاکنون در این زمینه نکات مهمی دریافته اند. نکته ی عجیب اینکه گروه ماسونی « Order of the Bath » به رهبری « ملکه الیزابت دوم » انگلستان(80) از محبوبیت بسیاری در منطقه ی خاورمیانه برخوردار بوده و می باشد. . . .


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 2:24 ] [ مسیح نظری ]

در طی مقالاتی که قبلاً در وبسایت ارایه شدند، ارتباط فراماسونری دجال با بسیاری از کشورها، نهاد ها، سیستم های نظامی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ارایه شد. در این مقاله بر آنیم تا گوشه ای دیگر از جنایات و سیطره ی جهانی « فراماسونری دجال » را به خوانندگان محترم نشان دهیم  و  بر  موقعیت  حساس  و ویژه ی « ایران » در مبارزه با این جریان شیطانی تاکید ورزیم. . . .


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 21 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 2:18 ] [ مسیح نظری ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

خوش آمدید.نظراتتونم بذارید.اگه مایل به تبادل لینک هستید به قسمت لینک دوستان بروید.مرسی
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 9012
بازدید کل : 152081
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



Alternative content